Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

zondag 3 april 2011

Klimhal Bjoeks, Groningen

Afgelopen vrijdag hebben we geklommen in de klimhal in Groningen. Een best grote hal met een hoogte van 18 meter (en dat is best hoog!). In deze hal zijn ontzettend veel mogelijkheden met verschillende niveau's, leuk en uitdagend om dus even te klimmen daar. Van het klimmen zelf heb ik helaas geen foto's gemaakt, vooraf wel een paar plaatjes geschoten en omgezet in zwart/wit.




2 opmerkingen:

  1. Sietske Pennekamp3 april 2011 om 20:32

    Leuke foto's!
    Ja, ja die ene klim wand hebben we maar wel mooi even beklommen, met die heuvels...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ja hebben ontzettend veel beklommen eigenlijk alleen die wand met die grote overhang is ons niet gelukt, geen schande volgens mij.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen