Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

zondag 27 maart 2011

Nieuwe lens besteld

Vandaag heb ik een nieuwe Tokina 12-24mm f4 DX II lens besteld. Deze groothoeklens staat al heel lang op mijn verlanglijstje. Ik had nog niet gepland om de lens deze maand al te kopen maar door de situatie in Japan zijn deze lenzen opeens bijna nergens meer te koop.. De fabriek in Japan heeft behoorlijke schade opgelopen tijdens de aardbeving en deze ligt momenteel helemaal stil.




Plaatje van internet

Een reden om deze lens te kopen is het NK onderwaterfotografie dat gehouden wordt in Zeeland. Hier wil ik ontzettend graag aan mee doen. Op het NK moeten foto's gemaakt worden in 5 categorieën namelijk: macro, visportret, groothoek, groothoek met model en een thema wat ter plaatse pas bekend gemaakt wordt. Verder is dit de ultime lens om landschappen mee te fotograferen, deze week zullen jullie de resultaten zien verschijnen op mijn blog. Ik ben benieuwd en kan niet wachten ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten