Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

zaterdag 26 maart 2011

Wrakduikoefeningen zwembad

Afgelopen dinsdag heb ik samen met één van de andere instructeurs binnen Duikteam Drachten in het zwembad les gegeven over wrakduiken. Hiervoor hadden we een wrak in het water gegooid (bokje ;)) waar een ankerlijn aan bevestigd was (zwembandje met touw..). Vervolgens de cursisten het water in om verschillende technieken te proberen om de weg te vinden en de ankerlijn terug te vinden met een touw op een haspel. Vervolgens was er nog een oefening met decoballonnen. Tussen de instructie door heb ik snel een paar plaatjes geschoten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten