Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

woensdag 30 maart 2011

Tokina 12-24mm in het zwembad

Ik heb er even geduld voor moeten hebben maar vandaag was de lens die ik al ontzettend lang wil hebben eindelijk binnen! Hierbij een korte blog met de eerste resultaten onder water, eerste indruk ben erg tevreden met de lens. De extra groothoek van 12mm tov 18mm is goed merkbaar onder water en maken mij flexibeler onder water. Er is wel iets geks aan de hand met de focus, waarschijnlijk heb ik ergens bij de instellingen iets niet lekker staan.. aan het eind van de avond was het namelijk wel gewoon zoals het hoort.. Hierbij een paar plaatjes in de loop van de week geef ik een uitgebreide mening over de lens, eerst fotograferen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten