Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

zondag 30 januari 2011

Klein rondje friesland

Dit weekend heb ik lekker genoten van het koude weer, lekker even naar buiten een frisse neus halen! Met de auto zijn we een klein rondje door Friesland wezen rijden en hier en daar een foto gemaakt. De onderstaande foto is genomen vanaf een dijkje waar vanaf een lichte mist en een paar hele voorzichtige zonnestralen over had landschap zichtbaar waren.



In het plaatsje Langweer hebben we even gekeken of er al ijs lag op de Langweerderwielen, en ja hoor helemaal dichtgevroren met een dun laagje ijs! De 2 onderstaande foto's zijn een paar details van de ijspracht die voor ons lag. 


2 opmerkingen:

  1. Sietske Pennekamp31 januari 2011 om 20:59

    Zijn mooie foto's geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ben blij dat ik mijn camera mee genomen had, morgen heb ik met school een excursie misschien kan ik dan ook gelijk wat leuke foto's schieten. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen