Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

dinsdag 25 januari 2011

Posters zijn binnen

De bestelde posters zijn binnen en ben toch wel een beetje trots op de foto's die ik gemaakt heb als ik ze zo zie hangen in groot formaat (75*50cm)! Omdat het onmogelijk was om de hele kamer in één foto te vangen heb ik 15 foto's gemaakt en deze aan elkaar geplakt in Photoshop. Om de vervorming te minimaliseren heb ik de foto's allemaal genomen met een brandpuntsafstand van 35mm, leuk klusje!

1 opmerking:

  1. Het aquarium doet het hem in het geheel ;) Nice lijsten ook voor de posters! :)

    BeantwoordenVerwijderen