Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

vrijdag 28 januari 2011

Drop it!

Lekker bezig vandaag, weer een blog! Mijn vader heeft een oplader in elkaar geknutseld voor mijn onderwaterflitser, na een paar uurtjes laden moest er even gekeken worden of de flitser het deed en hoeveel flitsen hij kon maken. Dit is allemaal gelukt voor zo ver 180 flitsen verder en nog niet veel accucapaciteit verloren.


Maar wat ga je dan fotograferen als je de flitser gaat testen...? Een tijdje terug heb ik eens een filmpje gezien van etenswaren die in een glas gevuld met water gegooid werden. Klinkt lekker vaag maar wel leuk om eens te gaan proberen. Alles opgesteld, flitser gepositioneerd, zwarte achtergrond opgezocht, glas vullen met water, handdoek onder het geheel, paar champignons en fotograferen maar! Heb 180 flitsen dus ook foto's nodig gehad voor 3 foto's die ik met jullie wil delen maar ben wel trots op het eindresultaat.

 

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk experiment! Geweldig! Ben benieuwd naae die nieuwe flitser van je!
    Groet,

    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die flitser is echt geweldig, echt een monster, er komt zo veel licht uit! Kan nu een veel groter oppervlak belichten, ben dus erg nieuwsgierig hoe dit er buiten (onderwater natuurlijk) uit komt te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat super leuk!! Wat doe je toch leuke dingen met fotografie. Hoop dat ik het nu ook wat meer kan gaan doen nu ik geen school meer heb:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje Jorien, leuk om te lezen dat je foto's leuk vind! Begin het nu echt leuk te vinden om ook boven water te experimenteren met fotografie er komt dus nog veel meer aan.

    Het zou leuk zijn als je ook weer iets meer gaat fotograferen, ik vind je blog namelijk altijd zo leuk om te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen