Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

zondag 16 januari 2011

Nieuwe onderwaterflitser (Ikelite DS-125)

Nadat vorig jaar mijn oude flitser (Ikelite-DS50) verzopen is na een vakantie in Egypte, ben ik aan het kijken geweest voor een andere flitser. Na een zoektocht op diverse fotowinkels en marktplaats ben ik uitgekomen bij een 2e hands Ikelite DS-125 flitser. De keuze voor deze flitser is vrij snel genomen om de volgende redenen, hoge lichtopbrengst onder een grote hoek, 2e hands 1/4 van de prijs van de opvolger en de flitser is van het merk Ikelite net zoals mijn onderwaterhuis, hierdoor heb ik de mogelijkheid de TTL functie te gebruiken die aanwezig is op mijn onderwaterhuis. 



Hierboven heb ik 2 foto's van mijn huidige set die ik momenteel gebruik voor onderwaterfotografie. Aanstaande dinsdag ga ik in het zwembad fotograferen en de flitser uitgebreid testen. De resultaten en ervaringen volgen in de loop van deze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten