Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

vrijdag 25 maart 2011

Onderwaterfoto van mijzelf

Weer iets eens iets anders een onderwaterfoto van mij. Vooraf de cameara goed ingesteld en deze gegeven aan één van de andere duikers in het zwembad. Afgelopen week heb ik een filmpje gezien op internet over omzettingen naar zwart/wit. Zoals te zien heb ik dat toegepast op mijn foto en tevens het contrast een stuk verhoogt. Ben zelf erg tevreden en vind het leuk nu eens een foto van mijzelf te hebben. 

(klik voor groot..)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten