Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

donderdag 3 februari 2011

Fotoplannen

De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met fotografie, zowel onder als boven water. Momenteel ben ik bezig een plan uit te werken om foto's van kinderen te maken onder water. Zo'n foto is uniek en lijkt mij ontzettend leuk om te hebben als herinnering aan bijvoorbeeld diplomazwemmen. De foto's zijn dan vervolgens te bestellen via mijn website voor onderwaterfotografie (www.erikvenneman.nl). Voor promotie heb ik een opzetje gemaakt voor een flyer waar een aantal foto's op staan en de website waar de foto's te bestellen zijn. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

1 opmerking:

  1. Echt Ontzettend leuk ideee! Ik denk dat het inderdaad een groot succes kan worden als je jezelf gaat verhuren! Prachtplan! IK ZEG PROMOTEN DIE BOEL!

    BeantwoordenVerwijderen