Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

zondag 20 februari 2011

Voorjaarsvakantie Noorwegen dag 3 (duiken)

Ik moest er weer aan geloven, duiken in Noorwegen in de winter.. Volgens mij heb ik het nog nooit zo koud gehad als dat ik het vandaag had, na het duiken heb ik 15 minuten rillend onder in het schip gezeten om weer op een acceptabele temperatuur te komen. Nadat ik weer wat bijgekomen zei iemand grappend tegen me 'zag er lekker uit net joh, er zat een dikke laag ijs op je neus voordat je naar binnen liep..'. Kortom erg koud allemaal.

Dit heeft ook invloed gehad op de kwaliteit van de foto's die ik onder water genomen heb maar alsnog een paar fototjes als sfeerimpressie onder water! Ik heb ook nog wat gefilmt aan de oppervlakte hier ga ik een klein filmpje van maken als ik weer thuis ben..




Geen opmerkingen:

Een reactie posten