Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

woensdag 23 februari 2011

Voorjaarsvakantie Noorwegen deel 6

Vandaag was het de bedoeling om te gaan skieen, dit alleen niet zo'n succes door gesloten skigebieden, veel te hoge prijzen etc.. Maar voordat we tot deze conclusie gekomen waren hebben we 300km gereden om bij de skigebieden te komen over wegen die alleen maar herkenbaar waren door sneeuwstokken in de berm... Af ten toe brak tussen de sneeuwbuien het zonnetje door wat zorgt voor een prachtig winterlandschap. Morgenochtend ga ik samen met mijn vader een nieuwe poging doen om op de lange latten te belanden!

 


1 opmerking:

  1. Sietske Pennekamp24 februari 2011 om 10:41

    Ziet er leuk uit! Zitten mooie foto's tussen.

    Jammer dat je nog niet hebt kunnen Skiën.. Er is gisteren hier in Nederland een beetje sneeuw gevallen dus moest meteen aan je denken. Lekker skiën zonnetje er bij heerlijk!!

    Veel plezier en geniet er nog even van!

    BeantwoordenVerwijderen