Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

dinsdag 8 februari 2011

Omgeving Deventer

Na mijn schooldag in Velp had ik besloten om binnendoor te rijden via Deventer en dan langs de IJssel richting Zwolle. Bij Deventer was de zon al bijna onder en heb ik van de laatste stralen gebruik gemaakt om een paar foto's te maken. Hier wil ik zeker een nog een keer naar toe om te fotograferen maar dan met iets meer tijd! Hier onder een impressie van de omgeving in de eerste lekkere warme zonnestralen van het jaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten