Welkom op mijn Blog, hier vind je de foto's en filmpjes die ik zowel onder als boven water maak. Hiernaast heb ik ook een website speciaal voor onderwaterfotografie deze website is te vinden onder het volgende adres: http://www.erikvenneman.com Veel plezier toegewenst op mijn Blog en website!

maandag 7 februari 2011

Binnenkort op vakantie!

Over 2 weken zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en voor de gelegenheid gaan we een weekje naar Noorwegen. Vorig jaar zijn we daar ook rond de zelfde tijd in het jaar geweest, in mijn fotoarchief vond ik hier een aantal foto's van die ik met jullie wil delen. Begin er wel zin in te krijgen om op vakantie te gaan, we hebben een hoop leuke dingen gepland voor ons verblijf daar met onder andere ijsduiken, skiƫn, vrienden bezoeken en waarschijnlijk nog heel veel meer! Als ik terug ben meer foto's maar voor nu 2 plaatjes van vorig jaar.




 De de weersvoorspellingen voor over 2 weken zijn nog niet heel erg nauwkeurig maar zoals het nu lijkt temperaturen onder het vriespunt en een heel klein beetje sneeuw. Ben erg benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten